Asiakaslähtöisyys
Teemme työtä asiakkaillemme ja ymmärrämme asiakkaidemme tarpeiden erilaisuuden.
Kehittyminen
Haluamme kehittyä yrityksenä ja ammattilaisina sekä kehittää toimintaamme koko ajan, pitkäjänteisesti ja asiakaslähtöisesti.
Yhteistyö
Yhteistyön merkitys on suuri, niin asiakkaiden, henkilökunnan, tavarantoimittajien kuin muidenkin sidosryhmien kanssa.
Perinteet
Vaalimme perinteitä, mutta elämme samalla vahvasti nykypäivässä, ehkä jopa edelläkin.
Lähikukka on hyvä kukka
Ostot
Pyrimme hankkimaan valikoimaamme mahdollisimman lähellä kasvatettuja kukkia ja kasveja. Suosimme aina suomalaista, kun se on mahdollista.
Eettisyys ja ekologisuus
Emme myy sellaisissa maissa tuotettuja kukkia, joissa ympäristölainsäädäntö ei ole riittävä tai se on kehittymätön. Emme myöskään hanki sellaisia kukkia, joiden tuotantomaan työlainsäädäntö ei vastaa omia arvojamme. Näistä syistä emme pysty, emmekä halua kilpailla halpatuonnin kanssa.
Sesonkiajattelu
Nykyään lentorahti mahdollistaa sesonkikukkien saamisen ympäri vuoden, mutta tarvitaanko Pohjolassa auringonkukkia joulupöytään? Mielestämme ei, ne kuuluvat loppukesään ja syksyyn. Selvät vuodenaikamme jaksottavat luontevasti kukkien lajivalikoimaa sesongeittain.