Työyhteisömme arvot

Asiakaslähtöisyys

Teemme työtä asiakkaillemme ja ymmärrämme asiakkaidemme tarpeiden erilaisuuden.

Kehittyminen

Haluamme kehittyä yrityksenä ja ammattilaisina sekä kehittää toimintaamme koko ajan, pitkäjänteisesti ja asiakaslähtöisesti.

Yhteistyö

Yhteistyön merkitys on suuri, niin  asiakkaiden, henkilökunnan, tavarantoimittajien kuin muidenkin sidosryhmien kanssa. 

Perinteet

Vaalimme perinteitä, mutta elämme samalla vahvasti nykypäivässä, ehkä jopa edelläkin.

Lähikukka on hyvä kukka

Ostot

Pyrimme hankkimaan valikoimaamme mahdollisimman lähellä kasvatettuja kukkia ja kasveja. Suosimme aina suomalaista, kun se on mahdollista.

Eettisyys ja ekologisuus

Emme myy sellaisissa maissa tuotettuja kukkia, joissa ympäristölainsäädäntö ei ole riittävä tai se on kehittymätön. Emme myöskään hanki sellaisia kukkia, joiden tuotantomaan työlainsäädäntö ei vastaa omia arvojamme. Näistä syistä emme pysty, emmekä halua kilpailla  halpatuonnin kanssa.

Sesonkiajattelu

Nykyään lentorahti mahdollistaa  sesonkikukkien saamisen ympäri vuoden, mutta tarvitaanko Pohjolassa auringonkukkia joulupöytään? Mielestämme ei, ne  kuuluvat loppukesään ja syksyyn. Selvät vuodenaikamme jaksottavat luontevasti kukkien lajivalikoimaa sesongeittain.